Zvolte jazyk

Trvání projektu: 2004 -

Kategorie: Projekty

Projekt se zaměřuje na sociologický výzkum a analýzu fenoménů piva a hospod v české společnosti. Oba jevy pojímá v širším kontextu alkoholických nápojů a pohostinských zařízení, včetně jejich historie a proměn v čase. Speciálně se věnuje jejich společenské dimenzi, tedy rolím a funkcím, které plní ve společnosti, a jejich proměnám.

Empirický výzkum probíhá od roku 2004 formou opakovaných dotazníkových šetření. Některá témata jsou sledována kontinuálně, některá zařazována s menší pravidelností nebo jednorázově v návaznosti na aktuální dění nebo dílčí výzkumné otázky. Tematické zaměření projektu i jednotlivých sběrů dat je plně stanovováno pracovníky a pracovnicemi Sociologického ústavu, projekt není zadáván ani financován žádným vnějším subjektem.

Primárním výstupem projektu jsou výzkumné zprávy, které jsou zveřejňovány na webu Centra pro výzkum veřejného mínění. Výsledky jsou také publikovány ve formě odborných statí, prezentovány na odborných i popularizačních akcích a také v mediích.

Hlavní řešitel/ka:

Zadavatel:

Interní projekt

Oddělení:

Centrum pro výzkum veřejného mínění

Newsletter

Pokud máte zájem o newsletter s novinkami našeho ústavu, zanechte nám váš e-mail. Odesláním formuláře vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

Bluesky

Nově nás naleznete také na Bluesky.