Select your language

  • Home
  • Publications
  • Nastolování agendy v kontextu výzkumu dlouhodobých účinků médií a výzkumná tradice v ČR

Nastolování agendy v kontextu výzkumu dlouhodobých účinků médií a výzkumná tradice v ČR

Škodová, Markéta, Tomáš Trampota. 2009. „Nastolování agendy v kontextu výzkumu dlouhodobých účinků médií a výzkumná tradice v ČR“. Pp. 9-13 in Škodová, Markéta, Vlastimil Nečas (eds). Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry. Praha: Professional Publishing. 148 s. ISBN 978-80-7431-009-6.

The chapter recapitulates briefly a history and basic avenues of approach to examining of media effects and the origin of agenda-setting concept.

 

Department

Themes

Media, Politics and Political Attitudes

Project

Public and Media: Comparative Analysis of Public Agenda-setting

Newsletter

If you are interested in newsletter with news from the world of sociology, leave us your e-mail. We will keep you informed about our new publications and on events that we organize.