Zvolte jazyk

  • Úvod
  • Publikace
  • Nastolování agendy v kontextu výzkumu dlouhodobých účinků médií a výzkumná tradice v ČR

Nastolování agendy v kontextu výzkumu dlouhodobých účinků médií a výzkumná tradice v ČR

Škodová, Markéta, Tomáš Trampota. 2009. „Nastolování agendy v kontextu výzkumu dlouhodobých účinků médií a výzkumná tradice v ČR“. Pp. 9-13 in Škodová, Markéta, Vlastimil Nečas (eds). Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry. Praha: Professional Publishing. 148 s. ISBN 978-80-7431-009-6.

Kapitola stručně rekapituluje historii a základní přístupy ke zkoumání účinků médií a vzniku konceptu agenda-setting.

 

Oddělení

Témata

Média, Politika a postoje k politice

Projekt

Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry

Newsletter

Pokud máte zájem o newsletter s novinkami našeho ústavu, zanechte nám váš e-mail. Odesláním formuláře vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

Bluesky

Nově nás naleznete také na Bluesky.