Select your language

  • Home
  • Publications
  • Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku

Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku

Burešová, J., M. Pospíšilová, O. Ungerman, J. Dědková, J. Jursová, J. Berki. 2023. Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-280-0303-6.

Online prostředí je plné různých forem marketingové komunikace, přičemž řadu z nich není na první pohled snadné rozeznat od běžného obsahu. Kvůli své nezkušenosti právě děti, o nichž je tato kniha, snáze podléhají marketingovým sdělením, která pak ovlivňují jejich nákupní preference. Respondenty našeho výzkumu byly děti ve věku 10–13 let, které jsou spotřebiteli i zákazníky a zároveň hrají významnou roli při nákupním rozhodování v rodině. Je proto nanejvýš důležité zkoumat, jaké formy online marketingové komunikace děti konzumují, jaký k nim mají postoj a zda a jakým způsobem to ovlivňuje jejich nákupy. Na závěr přinášíme praktická doporučení pro školy i pro rodiče, jak mohou děti v oblasti online marketingu vzdělávat.

Authors

Department

Themes

Media, Education

Newsletter

If you are interested in newsletter with news from the world of sociology, leave us your e-mail. We will keep you informed about our new publications and on events that we organize.