Zvolte jazyk

  • Úvod
  • Publikace
  • Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku

Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku

Burešová, J., M. Pospíšilová, O. Ungerman, J. Dědková, J. Jursová, J. Berki. 2023. Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-280-0303-6.

Online prostředí je plné různých forem marketingové komunikace, přičemž řadu z nich není na první pohled snadné rozeznat od běžného obsahu. Kvůli své nezkušenosti právě děti, o nichž je tato kniha, snáze podléhají marketingovým sdělením, která pak ovlivňují jejich nákupní preference. Respondenty našeho výzkumu byly děti ve věku 10–13 let, které jsou spotřebiteli i zákazníky a zároveň hrají významnou roli při nákupním rozhodování v rodině. Je proto nanejvýš důležité zkoumat, jaké formy online marketingové komunikace děti konzumují, jaký k nim mají postoj a zda a jakým způsobem to ovlivňuje jejich nákupy. Na závěr přinášíme praktická doporučení pro školy i pro rodiče, jak mohou děti v oblasti online marketingu vzdělávat.

Autoři

Oddělení

Témata

Média, Vzdělání

Newsletter

Pokud máte zájem o newsletter s novinkami našeho ústavu, zanechte nám váš e-mail. Odesláním formuláře vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

Bluesky

Nově nás naleznete také na Bluesky.