Zvolte jazyk

Mediální agenda a korelační analýza

Nečas, Vlastimil. 2009. „Mediální agenda a korelační analýza“. Pp. 14-25 in Škodová, Markéta, Vlastimil Nečas (eds). Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry. Praha: Professional Publishing. 148 s. ISBN 978-80-7431-009-6.

I když média nemálo (často negativními tématy) ovlivňují veřejné prostředí a veřejnou agendu, působí zde i opačný vztah. Kniha představuje výsledky unikátního šetření, prvního svého druhu v ČR, přináší ucelený pohled na koncept agenda-setting. Jejími čtenáři budou především analytici mediálního trhu a studenti z oblasti mediální sféry.

Autoři

  • Mgr. Vlastimil Nečas

Oddělení

Témata

Média, Metodologie výzkumu, Veřejná politika

Projekt

Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry

Newsletter

Pokud máte zájem o newsletter s novinkami našeho ústavu, zanechte nám váš e-mail. Odesláním formuláře vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

Bluesky

Nově nás naleznete také na Bluesky.